Yeni İşte İlk Gün-Ofis Günlüğü 1

Pazartesi, Kasım 10, 2014


Ofisteyim şuan.Yeni bir iş ve ilk gün.Anlatmaya gerek yok aslında.Önceki işimde nasıl bir dalış yapmıştım ilk günden.Altıma araba verip,haydi Dilek git çalış modundaydılar.Çalış ama nereye gideceğim,ne yapacağım ki?Bir de müdürümü 2-3 gün boyunca istediği yerlere bırakma görevim vardı.İkitelli mi?Tamam gittim de,nasıl döneceğim ki?İlk kez trafiğe çıkmış bir insan için hayli zor zamanlardı.Tam hızımı almışken aradan 5 ay geçmişken hoop hazin son!
Şimdi 4 ay sonra yeni bir iş.Evde olmak rahat ama benim kafam rahat olamıyor.Çalışmak her açıdan bambaşka.O yüzden şuanki halime şükür binlerce.Bu tarz benim kaçacak ama olsun:)Babam en çok buna seviniyor:)
Şuan napıyorum?Ofiste masama oturmuş yazı yazıp,çay içiyorum.He bir de önüme verilenleri okuyormuş gibi yapıyorum:)Ofistekilerle tanıştım tek tek.Aslında güzel de enerji aldım.Şimdilik bir sıkıntı yok.Tabi hiç kimsenin ismini hatırlamıyorum o da ayrı:)
Başlangıçlar güzel olsa da genel de sıkıcıdır.Bugün olduğu gibi mesela.Henüz bilgisayarım da gelmedi o yüzden pek bir boş.Hızımızı alalım yavaş yavaş.Of arada esnemesem daha iyi ama.engel olamıyorum kendime.Sabah 06:30'da kalktım.Ki zaman zaman yattığım saate pek bir yakın.Bir de üstüne gece de uyuyamadım haliyle.O yüzden akrebin yelkovanı çok ağır kovaladığı bir gün olacak bugün.


Heh gün böyle devam ederken sevgilimden gelen tatlı mı tatlı şey var.Yemeğe kıyamam ki ben bunları:)Düşünceli sevgilim varlığını hissettirdi bana yine..Bende gün böyle ilerliyor.Ah bu tarz benim de başlar birazdan ya.Sonuna yetişeceğim artık ahahahaha:)
Zaman geçmek bilmezken şimdi bir sürü evrak getirdiler.Çok şükür yapacak bir şeyim olacak.Banka ıvır zıvırları,sözleşmeler,özel sigortalar derken hoop 45 dakika geçiverdi işte.Son yarım.Dayan Dilek.Diren Dilek..Haydi son 21..19..15..
Özgürlüüük :)))

You Might Also Like

0 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler