Bu Gece Çok Şeyler Yazdım

Salı, Eylül 23, 2014


Çok şeyler yazdım ben bu gece.
Yazdım yazdım sildim.
Harflere dökemesem de ben çok şeyler yazdım bu gece.
Zihnimden yazdım hepsini.
Düşünerek yazdım.
Bazen gerçek olsun diye yazdım.
Bazen sırf gerçek olmaması için yazdım.
Bu gece ben çok şeyler yazdım.
Cümleler kuramasam da,kelimelere dökemesem de..
Yazdım..
Bir geçmişi yazdım.
Bir geleceği..
Bir kaç satır umutlarımı yazdım.
Bir kaç satır umutsuzluklarımı..
Biraz hüzünlerimi yazdım.
Biraz sevinçlerimi.
Bir avuç kahkaha ekledim.
Bir avuç gözyaşı..
Harflere dökemesem de,
 Ben bu gece çok şeyler yazdım.

You Might Also Like

0 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler