Ojelerime Bahar Geldi

Pazartesi, Nisan 29, 2013



Ojelerime bile bahar geldi gördüğünüz gibi :)
Eskiden renkli oje sürmeyi sevmezdim fakat,renkler o kadar güzel olmaya başladı ki kayıtsız kalamadım bende.
Havalar ısındıkça içimiz ısınmaya,çiçekler renk renk açınca biz renklenmeye başlıyoruz.Bahar demek renklenmek demek,ışıl ışıl olmak demek.Hele yaz onu hiç sorma.Yaz aykırılık demek bana göre.Ojelerim bile bundan nasibini almaya başlıyor işte :)


Haydi daha da ısınsın havalar.Renk renk çiçekler açsın.Papatyalar özellikle her yanı doldursun.Bende kucak kucak papatyalar toplayıp getireyim :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. Renkler harika ve tırnaklar bahara hazır desenize;))Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Canım Merhaba,
    Uzun zamandır yazmıyordun.Ojelerin renkleri çok hoş,tam bahar renkleri gerçekten.Ayakkabılarını da güle güle giy canım,öpüyorum:)
    slcn

    YanıtlaSil

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler