Lale Festivali-Emirgan Korusu

Cumartesi, Nisan 06, 2013

Dikkat ! Bu post yüksek dozda görsel şölen içerir !



Uzun bir aradan sonra yine ben.Yazacak,paylaşacak en güzel şeyi bulmuşum hiç atlar mıyım ki.En sevdiğim çiçeğin lale olduğunu söylemiş miydim bilmiyorum.Söylemediysem de söyleyeyim o halde :)Fakat laleyi çok sevmeme rağmen ömrünün çok kısa olmasını sevmiyorum.
O da benim onu sevdiğimi biliyormuş gibi tam da benim doğum günüm dolaylarında ortaya çıkıp,kendisini gösteriyor.Hemen de ekleyeyim 9 Nisan doğum günüm :)
Her sene İstanbul'un bir çok yerine laleler ekiliyor.Renk renk,çeşit çeşit.Emirgan korusu da lalelerin en güzellerinin barındığı bir yer.Emirgan'ın zaten bendeki yeri de apayrıdır.4 sene liseyi orada okuyup,sonrasında da erkek arkadaşımın orada oturmasından dolayı hiç kopamadığım güzel bir sahil semti.
Dün onun güzel teklifiyle hemen koşuverdim yine Emirgan dolaylarına.Laleler çıkmış,biz kaçırır mıyız ki :)Günümü anlatmadan önce sizi lalelerin en güzelleriyle baş başa bırakmak istiyorum.
Üşenmedim her rengini fotoğrafladım.Baştan söyledim,bu post yüksek dozda görsel şölen içeriklidir :)


















































İnsan en sevdiği çiçeği böylesine her yerde,renk renk görünce çok mutlu oluyor tabi ki :) Hem fotoğraf çektim hem de eğlendim dün.Zaten sandviçimiz,meyve suyumuz,çekirdek,dondurma,çikolata derken piknik yaptık resmen :)Baharı seviyorum ya :) Çetin geçen koca bir kıştan sonra öyle iyi geliyor ki bu sıcacık havalar.
Tabi laleleri çeker de kendimi unutur muyum hiç.Attım kendimi renklerin içine :)

 


 








Nazar değmesin de :)


Bu da aşkımın fotoğrafladığı sincap.Gayet başarılı oldu :)



Son olarak postumu sanatsal bir eserle bitiriyorum :) Yaratıcı olmuş ama değil  mi :)

Gidip gezme imkanı olan mutlaka gitsin görsün,fotoğraf çeksin.Gidip göremeyenlerin yerine ben fotoğraflayıp,paylaştım.Nasıl sevmekte  pek de haksız olmasam gerek değil mi :)

You Might Also Like

2 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler