Teklifine Hayır Diyemediklerim Var :)

Çarşamba, Mart 20, 2013

Dün ki postumu okuduysanız nasıl da gönlümden geçenin olduğunu göreceksiniz.Okumadıysanız okumak için tık tık.Belki nargile isteğim olmadı ama dost-sohbet-keyif üçlüsünün en alasını yakaladım dün gece :)
Dün tam bunları içimden geçirirken çok çok çok sevdiğim,arkadaş kelimesinin bile yetersiz kaldığı en vefalı dostlarımdan Berilciğimle konuştuk.Ben pijmalarımı giymiş,yüzümü temizlemiş dizimi izlemek üzere beklerken onun güzel bir teklifiyle karşılaştım.Dediğim gibi teklifine hayır diyemeyeceklerim var.Saatin ilerlemiş olduğunu önemsemeden kendimi hemen Beşiktaş'a atıverdim.
Ee misafirliğe gidilir de eli boş gidilir mi hiç :) Aldım bir güzel şarabımı.Keyif yapalım diye :)


Mumumuzu bile yaktık,öylesine romantik bir ortam yarattık kendimize :) 'Seninle dışarıda buluşunca buluşmuş saymıyorum' dedi Beril.Evet aynen bende aynı hislerdeyim sanki yetmiyor bize kısacık zamanlar.


Beril benim 9 senelik arkadaşım.Lise yıllarında başladı arkadaşlığımız.Bu zamanlara kadar sürdü.Lisenin bana kazandırdığı en özel şeylerden birisidir kendisi.O zamanlar yanımda her an destek oluşu,dağıldığımda toparlayışı asla hakkını ödeyemeyeceğim insanlardandır.Beraber sürdürdüğümüz bir mücadelenin emeklerini topladık ve belki de hala toplamayı bekliyoruz.


Ortam böyle romantik olunca bende duygusala bağladım hemen gördüğünüz gibi :)


Kadehlerimiz bu sefer hayatımızda beklediğimiz güzelliklere kaldırıldı.Umarım bir sonraki buluşmamızda ulaştığımız isteklerimize kaldıracağız :)
Yine sabaha kadar sürdü sohbetimiz.Gün aydınlanmadan uyuyamıyoruz işte.
Yine sabah her Beril'de kaldığım zaman olduğu gibi iş görüşmesine aradılar.Bu gidişle işe girene kadar full Beril'de kalacağım,ona gidince şansım mı dönüyor bilmiyorum :)
Dostluk,arkadaşlık güzel şey.Kıymetini bilene..Hele ki böyle vefalı,böyle güzel dostluklara sahipsen sende o şanslı saydıklarımızdansın.Nice kan bağına taş çıkartır böylesi gönül bağları..
Seni çok seviyorummm arkadaşımmm,senden bahsetmediğimi söylüyordun blogumda ama bakk bu sadece senin içinnnnn :)))
Daha nice nice yıllar boyu bu güzel hislerimizle aynı anları yaşayabilmek,böyle kadeh kaldırabilmek dileğiyle...

You Might Also Like

2 yorum

  1. Hersey kazanilir ama dostluklar kazanilmaz yasanir....ne guzel bir yazi olmus mutlulugunuz daim olsun...

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle öyle.Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler