Hayal Kırıklıklarım Var..

Perşembe, Mart 14, 2013

Son günler olur olmaz şeylere hayal kırıklıklarım var benim :( Zaten yeterince yokmuş gibi..
Hala işsiz olduğum ve iş arama sürecimin devam ettiği doğru.Ama hala bir ses yok hiç bir yerden.Olacak gibi olanlar olmadı mı oldu.Fakat,sonunda olmadı işte ..Çok oldulu olmadılı bir cümle oldu bu böyle :)

Son günler umutlarım nedensiz bir şekilde artış göstermeye başladı.Sanki işe girecekmişim gibi dolabımdaki kıyafetlerimi deneyip,işe uygun giyiniyorum.Evrene sinyal yolluyorum böylelikle kendi çapımda :) Secret felsefesini duymuşsunuzdur.Bende kendi kendime Secret yapıyorum işte.
Bir kaç ilanı benimseyip,o şirketleri araştırıp,yerleri,çalışma şartları hakkında bilgi edinip,sanki ben girecekmişim gibi davranmaya,evrene sinyal yollamaya başladım.
Dün gece de beni yarın görüşmeye arayacaklar diyerek yattım.Hatta her gece telefonumu özellikle şarj edip,yastığımın altında uyuyorum ki aradıklarında hemen uyanıp,açabiliyim diye.(Genelde sabah benim uyuduğum saatlerde aradıkları için)
Heh ne diyordum dün gece öyle nedensiz,garip bir şekilde umutlandım.Arayacaklar falan diye.Sabah n'oldu aramadılar tabi ki.Bende saçma sapan bir hayal kırıklığına büründüm.Ama beni arayacalardı diye :( Hala da sayıklıyorum.
Çok sıkıldım anlayacağınız bu bekleyişten.Tamam bol bol uyku,boş boş gezme falan cazipmiş gibi gelebilir ama artık yolumu çizmek,önümü görebilmek istiyorum.İş başvurusu,görüşmesi bunlarla ilgili söyleyecek bir sürü şeyim var elbet ama yakınmanın yeri olmasa gerek.
Mezun olmuşum,ne istediğimi biliyorum,kriterlerim fena da sayılmaz.Kaç aydır da bekliyorum.Artık istediğim gibi bir iş istiyorum..Çok mu şey istiyorum ki :(

You Might Also Like

2 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler