Bahar Gelmiş Hoşgelmiş :)

Pazar, Mart 10, 2013


Zaman hızla akıp geçiyor..Yavaşlatabilene aşk olsun..Koskoca bir kışı geride bıraktık resmen,hala inanamıyorum nasıl geçtiğine.Nasıl geçti dediysem sanmayın ki kolay geçti benim için.Zor ve çetin bir kış geçirdim.Yağmurlar,rüzgarlar hatta zaman zaman kasırgalar benim hayatımdaydı..Ama bahar geldi sonunda..Sıcacık oldu mu havalar yüreklerde sımsıcak oluverir.
Bahar demek yenilenmek demek,yeniden doğuş demek..Nasıl olumsuzluk getirsin ki tüm doğaya yenilik,güzellik getiren bu mevsim..İçimi kıpır kıpır etmeye başladı bile ilk günlerinden.
Hep baharda yaşamadım mı ben güzellikleri,ağaçları çiçeklerle donatan bahar benim hayatımda da nice güzelliklere gebe olmadı mı..Aksini söylesem nankörlük ederim.
Güzel geçen günlerin tatlı bir burukluğu var üzerimde.Beni boş oturmamaya ikna etmiş gibi sanki.Hiç yerimde durmaya da niyetim yok.Ben doğanın beni yaşamaya başlattığı zamanları nasıl olur da es geçer içime kapanabilirim ki.
Bugün havayı güzel bulan herkes gibi bizde attık kendimizi sahile.Deniz masmavi,güneş ışıl ışıldı tepemizde.İçimi ısıtmasını özlemişim resmen :)
Ağaçlar yavaş yavaş çiçek açmaya başlamış..Çiçekçilerin bile çeşitleri değişmiş,güzel bahar çiçekleri eklenmiş gibi..
En sevdiklerimden lale çıkmış bile.Hele bir de İstanbul'da her sene açan laleler açtı mı doyum olmaz işte o zaman o güzelliklere..
Bir de papatyalar var beklediğim..Hiç bir çiçek de onun masumiyetini göremediğim...Yemyeşil kırları bembeyaz beneklerle donatan adeta..
Sırf bu sebepler bile mutlu olmaya yetmez mi ki..Yeter elbet,görmesini bilene..
Bahar gelmiş işte daha ne olsun ki..O zaman ne diyelim;
Bahar gelmiş Hoşgelmişşşş..
O bahar; hayatı çetin bir kış haline dönmüş olup da sabırsızlıkla onu bekleyen herkesin hayatına da gelsin...

You Might Also Like

2 yorum

  1. Hoşgelmiş o zaman ; ama sanki bahar nisan ayında daha bir hissedilir oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle ama şimdiden ısıtmaya başladı güneş.Ben baharı gelmiş kabul ettim artık :) Çok sevdiğimden çok istediğimden dolayı :))

      Sil

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler