En Sevdiğim Ve En Korktuğum Şeyin Aynı Olması

Çarşamba, Şubat 27, 2013


En çok sevdiğim şeyle en korktuğum şeyin aynı olması nasıl bir garipliktir böyle..Ama gerçek bu işte.Ne mi dersek ? Yalnızlık..
Evet çok seviyorum yalnız olmayı,sadece kendimle baş başa kalmayı,sessizliği,sadece kendime ait bir dünyayı..Ama deli gibi de korkuyorum yalnız kalmaktan..Ya kimsem olmazsa,ya tek başıma kalırsam,ya derdimi anlayabilen çıkmazsa hiç ve ben kendi sessiz çığlıklarımda boğulursam..
Pek korkuları olan bir insan değilim ben.Ufacık bile korkum olsa itiraf dahi etmem kendime..Güçlüyüm ya ben,fazlasıyla..Ama son dönem değişik korkulara bürünmeye başladım..Yalnızlık korkusu gibi..Yoksa yaşlanmaya mı başladım ben böyle..
Hem yalnız kalayım sadece ben olayım istiyorum,hem de etrafımda insanlar olsun hiç yalnız kalmayayım..Evet korkuyorum ama bir yandan da yalnızlığı seviyorum.İşte ben yine böyle garip hisler içindeyim.İç sesini çok dinleyen bir insan olarak yalnızca yazarken böyle haykırışlarım,sorgulamalarım..
O zaman hiç yalnız kalmamak dileğiyle ama bir o kadar da sadece kendimle olabilmek..



You Might Also Like

5 yorum

  1. Tüm hissettiklerinin aynısını bende yaşıyorum.. Yalnızlığı hem çok seviyorum hem korkuyorum.. Çok karışık bir duygu seni çok iyi anlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi garip bir his gerçekten.Hem güzel hem korkutan.Demek ki bunları hissetmekte de yalnız değilmişim sevindim :))

      Sil
  2. Yalnızlıgımız,kaygılarımız,korkularımız..hepsi de bize ait..elbette hepimiz yaşıyoruz bunları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son dönem iç sesimi fazlaca dinlemeye ve her şeyi fazla sorgulamaya başladım.Pek iyi bir dönemde değilim çünkü.Dediğiniz gibi herkesin yaşadığı şeyler.

      Sil
  3. Bordo,çürümüş vişne rengidir.unutulunca o rengi alan

    YanıtlaSil

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler