Terk Etmiş Olsam Bu Şehri..

Perşembe, Ocak 03, 2013


Bu şehri terk etmiş olsam mesela.Başka bir şehirde sımsıcak bulsam kendimi..Bahar olsa mevsimlerden.Baharın yaza en yakın hali olsa..İçimi ısıtsa gecenin kör vakti bile..
Balkonda bulsam kendimi bir vakit.Burnumda yosun kokusu,kulağımda dalgaların sesi..Üşüsem biraz..Hani daha yaz değil ya..Omuzlarıma inceden bir bahtaniye alıversem.Yalnız olsam yine fark etmez..
Yalnız olsam ama çözüvermiş olsam belirsizlikleri..Çaresiz olmasa mesela sorunlarım..Bir şehri terk etmiş olsam dedim ya.İşte öyle de terk etmiş olsam herkesi,her şeyi..Yeni bir ben olsam bu şehirde.Yeniden kendimi bulsam..
Gecenin hafif serinliği ürpertirken bedenimi ben bol köpüklü kahvemin yanına bir sigara yaksam mesela.Hani sevmezdin sen desem kendime..Sonra da keyif benim keyfim çık aradan sen desem öbür ben'e..
Yeniden bulsam kendimi..Öncekinde yapmak isteyip yapamadıklarımı yapsam bu sefer..Ya da o zamanlar çok sevdiklerimi bıraksam,sevmediklerimi inadına yapsam..Yaşamak adına..
Yine alsam elime kağıdı kalemi,yazsam doya doya her şeyi..Hayaller kursam yine,yeniden..Belki de yine tekrar yıkılacağını bile bile..
Telefonum çalmasa mesela..Arayacak birini beklemesem..Ben olsam yalnızca,tek başıma ben.Ama hayatı yenmiş bir ben..
Bak yeni bir sayfa böylesi desem..Ayakta durmayı yeni baştan öğrensem..Yepyeni bir şehir,yeni yüzler,yeni alışkanlıklar,yepyeni bir gökyüzüyle..
Terk etmiş olsam bu şehri..

You Might Also Like

2 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler