Geldi Mi Hepsi Aynı Anda Gelir-Miş..

Perşembe, Ocak 31, 2013


Bu aralar çekiliş,mim dışı paylaşımlarda bulunamadım ne yazık ki.Her zaman rutin olan hayatım bu hafta biraz hareketli geçti.
Bilenleriniz bilir malumunuz ben iş arama sürecindeyim.Yeni mezun biri olarak evde oturmanın sıkıcılığıyla blog dünyasına adımımı atmıştım.Ben ki hayatımı dolu dolu yaşamayı seven,yorulmak nedir bilmeyen bir insanken şuan üşengeçliğin dibine vuruyorum adeta.Demek ki neymiş atasözümüzün de dediği gibi 'işleyen demir ışıldar'.Ne de kadar da doğru değil mi?


Epeydir işle ilgili herhangi bir gelişme yoktu.Ee haliyle bu da beni iyice demoralize edip,umutsuzlaştırıyordu.Zaten son 2-3 aydır hayatımda önemli olumsuz gelişmeler oldu ve hala etkileri sürmekte.Nasıl düzelir,ne yaparım bilemiyorum,kestiremiyorum ne yazık ki :(
Nerede kalmıştık.işle ilgili gelişmeler yok diyordum.Geçen hafta tek tek iş için görüşmeler çıkmaya başladı.Hatta 2 tanesi aynı güne bile gelmişti ki,ben 'o gün başka bir görüşmem var,Ertesi gün olabilir mi?' diyerek randevumu değiştirdim.Çok havalı da oldu yani :)
Beklediğim başka bir iş vardı ama haber gelmeyince ondan umudu tamamen kesmiş ve üzerine epeyce de üzülmüştüm.Ta ki bir sabah iş görüşmesine gitmek üzere hazırlanırken telefonuma gelen maili görene dek.Mailde iş yoğunluğundan ötürü geri dönüş yapılamadığını ve önümüzdeki haftaya randevu vereceğini yazıyordu.
Heh dedim bu ne şimdi ? O istediğim sektördeki bir işti.Diğerleri ise başka bir sektördü.Kafam da böylece bir güzel karışmış oldu.O kadar bekleyip de hiç bir şey çıkmazken geldi mi hepsi aynı zamana geldi.Ne yapacağım diye düşünüyorum bende kara kara.En son gittiğim iş aslında kafama epeyce yattı.Karşı taraftan da olumlu sinyaller aldım.Ama onu kabul etsem,başlasam sonra istediğim yerden olumlu bir şey çıkarsa o zaman çok üzülürüm işte :( Başlamasam ya oradan da bir şey çıkmazsa.. Böyle garip bir durumdayım anlayacağınız.
Eğer olumlu sonuçlanırsa görüşmeler haftaya tekrar yapılıp,kesinleşecek.Bakalım ben ne yapacağım.Dua ediyorum ki o beklediğim yerden haber tez zamanda gelsin ve her şey geç olmasın.Umarım doğru bir karar verip benim için hayırlı olanı yaşarım.
He bir de ingilizce kursuna yazıldım.Fakat,seviye belirleme sınavına korktuğum için girmedim sürekli erteliyorum :) İyi bir ingilizcem vardı fakat üniversitenin son yıllarında yoğunlaşan derslerim yüzünden hiç üstüne gidemedim ve bildiğiniz gibi de dil nankör.O yüzden düşük bir kurdan başlamak istemiyorum :( İngilizce kitap okumaya başladım.Hızlı bir şekilde ilerlemem gerekiyor.Çünkü hangi pozisyon olursa olsun ingilizce olmadan,hele ki benim alanımda çok çok iyi olmadan hiç bir şey olmuyor..
Bakalım hayat nerelere götürecek beni..Umarım seçimlerim doğru olur.Keşke dememek umuduyla..

You Might Also Like

0 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler