Neden Büyüdüm Ki Ben Şimdi :/

Pazartesi, Aralık 17, 2012


Evet neden büyüdüm ki ben? Son zamanlar bunu çok sorar oldum kendime.Sanki önceden daha kolaydı her şey.Ya da ben mi öyle sanıyordum bilmiyorum.O zamanlar da bütün sorunlarımı büyüdükten sonra çözebileceğimi sanıp,ütopik hayaller peşindeymişim demek ki..
Evet ben hep yıllarca büyümek istedim.18'imi doldursam dedim.Doldurdum..Bir şey değişmedi.Sadece evdeki haykırışlarıma 'Ben artık 18 yaşındayım,karışamazsınız bana' kısmı eklendi.Gerçi hoş şimdi de ben artık 23 yaşındayım diye aynı haykırışı gösteriyorum ama :)
Orta okulda lise hayalleri kurdum.Lisede üniversite,üniversite de iş hayatı hayalleri.Sanki bir sonraki step tüm sorunları çözecek gibi gelirdi.Ne yalan söyleyeyim hala aynı düşünüyorum ama.
Mezun olur olmaz sanki tüm dertler de bunu bekliyormuşcasına hepsi aynı anda geldiler üstüme.Evet aynen öyle hepsi aynı anda.Seneler önceki sorun yaratabilecek şeyler bile bu zaman da geldi.Hepsi oturmuş yıllarca bunu beklermiş gibi.
İnsanız elbette,dertlere de katlanma eşiğimiz var.Tamam kabul,benimki epeyce yüksek olsa bile artık isyan etme noktalarındayım.
Büyümek istedim ya hep,büyüdükçe de küçülmek istemeye başladım.Ahh dedim bir geri dönebilsem şu yıllarıma.O zamanlara bir gitsem.Ya biraz daha büyüyüp çözecektim sorunları(yani benim öyle sandığım) ya da geri dönüp baştan yaşayacaktım.
En çok lise yıllarıma özlem duydum ben.O yılları tekrar yaşasam dedim.Belki de en büyük keşkelerimi o zamanlar için söyledim.Şimdi akıllandım ya geri dönersem çözebilirim o sorunları.Yapmam hata olarak saydıklarımı..
Tabi bunu dile getirmemem bilmediğim anlamına gelmiyor o da bu yaşanmışlıklar olmasa ben bu düşünceye,bu kafaya sahip olamazdım.Sadece bedenen büyüyüp,ruhen çocuk kalırdım..Keşkelerim olsa da geçmişe dair..Önüme bakmalıyım ben,Onları iyikilere çevirebilecek şeyler yapmalıyım..Evet farkındayımm ama yine de neden büyüdüm ki ben :(
Bir de neden bu postu yazdım bilmiyorum ama yazmak istedim işte.Keşkesiz hayat bundan sonra bana ve keşkeleri olan herkese..

You Might Also Like

2 yorum

  1. Heryaşın ayrı ayrı güzelliği varmış, bunu ancak ellili yaşlarda kavradım ben, o nedenle her yaşını hatta hergününü dolu dolu gönlünce yaşamaya çalış, keşkeler insanı üzmekten, strese sokmaktan başka bir işe yaramazlar, keşkelerin yerine gelecek hayallerini koy olur mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyorsunuz gerçekten.Ama insan hayatının belli dönemeçlerinde çıkmazlara girdiğini düşünebiliyor o yüzden de hep geçmişi sorguluyor.Umarım bende bu süreci en kısa zamanda atlatıcam dediğiniz gibi hayaller koyucam yerine.Çok teşekkürler :)

      Sil

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler