Doğum Günün Kutlu Olsun...

Çarşamba, Aralık 26, 2012

  Sözler biter bazen hiç bir şey dökülemez dudaklardan.Geçmişe bakarsın bir de şimdiye.Aradaki milyonlarca farkı her bir zerrenle hissedersin.Hayat nasıl nankördür,zaman nasıl da değişime bu denli açıktır.Nasıl da tepetaklak ediverir hayatları..Tek bir hamleyle üstelik..
  26 Aralık bugün..Senelerce üstüne yazılar yazdığım,kimi zaman büyük heyecanlarla beklediğim,mutlu ederek mutlu olmayı öğrendiğim gün..Ama ilk kez bu kadar hüzünlü,bu kadar içimi acıtarak geldi 26 Aralık..İlk kez bugüne dair güzel cümlelerim yok.Aslında günle ilgisi de yok.Bize olanlar işte..
  Hayat acımasız iki yana savurur insanları..Canın olan,herşeyin olan böyle bir anda uzak kalıverir..Suçlu kim bu sefer? Suçlu aramaya gerek mi kaldı ki?

Şuan kulağımdaki şarkının sözleri sanki özellikle seçilmiş gibi..

**'Gücün var mı sevgilim derin sularda inci tanesi aramaya..'

Sorunda bu değil mi ?Gücüm kalmadı artık.Heyecan,istek her şey tükenip bitti bende.Mücadeleci ruhum buhar olup uçtu..

**'Söyle canım sevgilim hayat bize oyun oynuyor olabilir mi?'

 Hayatın oynadığı oyunlara yenildik işte..Belki de ben.Sadece ben yenildim.Güçlü sandığım ben..

**'Sil baştan başlamak bazen..Hayatı sıfırlamak..'

Sil baştan nasıl başlanır,nasıl yaşanır bilmiyorum,bilemiyorum.Emeklemeyi öğrenen çocuklar gibiyim..Yürümeye daha çok,çok zaman var..


Doğum günün kutlu olsun bitanem..Böylesine gözyaşı eşliğinde hiç bir zaman kutlamamıştım doğum gününü..Ben seçmedim..Ben istemedim böyle olsun..Ne adım atacak yerim,ne de gücüm kaldı..Ben tükendim..
Umarım hayatın boyunca istediklerine sahip olursun.Mutlu olmanı her zaman istediğimi hiç çıkartma aklından..Her ne olursa olsun benim için değerlisin sen..

Önceki fotoğraflara bakmaya,önceki videoları izlemeye gücüm olmadı..

Bu da benden minik bir şey..Sana gelsin..

You Might Also Like

0 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler