Yine Yeniden

Pazar, Ocak 26, 2014


Çok zaman oldu değil mi?
Yazmayalı..
Anlatmayalı..
Yazmamaya alıştı mı insan,eli gitmez olur..
Yüreği nerededir peki ?
Memnun mudur yazmadığına ?
Bunun cevabı yazacaklarımda..

Aylardan Ocak,günlerden Pazar..
Hemde sıcacık havalara kendini alıştırmışken geri gelen buz gibi bir Pazar..
2 ay geçmiş yazmayalı..
Aklım hep burada..
Ama gitmez ya ellerin bazen..
Öyle bir şey işte..
Bahanelerimi sorarsanız çokk..
Zaman yok,moral bozuk,bilgisayar bozuk,başka heveslerdeyim..
İnsanoğluyuz biz,bitmez tükenmez bahanelerimiz hiç..


Kırıyorum bu akşam ayların küskünlüğünü..
Devam son hızda bana yeniden canlandığımı hissettireni yapmaya..
Devam..
Daha çok güzel günlerim var anlatacak,
Daha paylaşacak çok fotoğrafım olacak..
Tamam itiraf ediyorum,hazır fotoğraf demişken..İnstragrama sardım buaralar..
Yerini tutar mı hiç burasının..
Tutmaz tabi..
Belki bir de dersiniz ki,son kaldığımız yerden,İş buldu da unuttu bizi diye..
Ama bilmezsiniz o maceranın kısacık sürdüğünü..
Yok üzülmek yok..
Çünkü şuan yepyeni bir şeyin başlangıcındayım..
Tüm sorularımdan arınmış olan üstelik..
Yepyeni güzel bir yolun başlangıcı..
Daha anlatacaklarım çok..
Ama yavaş yavaş yazıp anlatayım..
Tüketmeyelim bir anda..

Geri geldim ben.
Yine..
Yeniden..
Bana kendimi iyi hissettireni yapmaya..
Aslında hiç gitmemiş olsam da..
Buradayım işte..
Eğrisi-doğrusuyla..

You Might Also Like

0 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler