Belirsizliklerimle Ben

Perşembe, Temmuz 25, 2013


Ya bir uçurumun kıyısındasındır,ya da uçsuz bucaksız engin bir denizin kenarında..Rüzgar savuruverir saçlarını..Bulutlar sana doğru yaklaşır..Renkler değişmeye başlar..Gözlerini uzaklara dikersin,çok uzaklara..Ama gördüğün nedir ki,hep aynı..Engin bir deniz..
Belirsizlikler böyledir işte..Neresinden bakarsan bak..Hep aynı..Sonu olmayan..
Gece bir belirsizliğe yatıp,sabah bir belirsizliğe uyanmak da en zorudur işte..Önünü görememek,adım atamamak..Tüm renklerin hayatında tek bir renge dönüştüğü..Hayatındaki renklerin hepsinin griye çalmaya başladığı zamanlar..
Bende işte aynen o kenardayım.Ben renkler atmaya çalıştıkça hayatıma,hep grileşiyor renklerim..Artık bitsin bu belirsizlikler,bu bekleyişler..
Güneşin doğup da,her rengin birden var olduğu anları bekliyorum..Çok uzak olmasın artık nolur..

You Might Also Like

2 yorum

  1. mavi hep vardır,umut hep vardır..
    bazen biraz bekletse de insanı...

    YanıtlaSil

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler