Ayakkabı Alışverişim

Cuma, Nisan 26, 2013


Geçen hafta yaptığım ayakkabı alışverişimi paylaşmak istedim.Fakat,son zamanlar üşengeçlikte çığır açmış bir insan olduğum için yapamadım.Böyle geç oldu işte postum.
Ayakkabı aşkı bir başkadır biz bayanlarda.Ama ben bu sefer çok mu abarttım bilmiyorum.Ayağından topuklu ayakkabıyı çıkartmayan bir insanım ben.Baktım ki hiç düz ayakkabım kalmamış.Ee haftasonları kursa giderken falan olmuyor her zaman topuklu.Buradan yola çıkarak yaptım bende alışverişimi.Bakınız :)


Biraz reklam gibi oldu ama seviyorum Bambinin ayakkabılarını.Bir de indirim olunca bende kıyamadım hiç birine ve aldım getirdim hepsini :)

Bunlar düz ayakkabılarım.






Bunlarda tabi ki topukludan vazgeçemeyen benim bebişlerim :)





Bu aşağıdaki siyah ayakkabıları bu alışverişimde almadım.Anneciğim doğum günü hediyesi olarak almıştı.


Buarada ayaklarım kocaman çıkmış fotoğraflarda ama gayet 37 numara.Belirtmek istedim özellikle :) 
Her ne kadar uzun bir süre ayakkabı almayacağım desem de inanmayın siz bana :) 
Nice bol alışverişlerde görüşmek üzere :))

You Might Also Like

0 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler