Bir Şeyler Yazmalıyım :)

Perşembe, Mart 07, 2013

Bir şeyler yazmalıyım,evet bunun farkındayım..Çünkü içimde bir şeyler beni huzursuz etmeye başladıysa yazmanın zamanı gelmiş demektir.Herhangi bir probleme gerek yok bunun için.Doluyorsunuz ve içinizi boşaltıp yazmaya ihtiyaç duyuyorsunuz.Yazmayı yaşam tarzı haline getiren insanlar için olağan durum bu işte.
Ama bugün canım derin konular üzerine yazmak hiç ama hiç istemiyor.Bende günlük-rutin şeylerden bahsedip geçeyim en iyisi.
Haftaya nasıl başlarsan öyle bitiyor gerçekten.Bunu kanıtlamış oldum.Bu haftaya gezerek başladım ve öyle devam ediyor.Devam da edecek gibi görünüyor :) Bu hafta hiç evde oturmadım,gezdim bolca :)İşim olmadığı  gün bile attım kendimi dışarı.Havalarda çok güzeldi bu hafta.Mart ayı baharın yüzünü göstermeye başladı bize.Tabi ne olacağı hiç belli olmaz Mart ayı bu..Artık zaten bahar gelmeli..Kış fazla uzadı benim görüşümce.Baharda doğmuş bir insan olarak baharı seviyorum.Yaza ayrı bayılıyorum tabi de bu yaz fikrimi değiştirebilirim.İstanbul'un o kavurucu sıcağında İstanbul'dan adımını dahi atamadan :)Neyse geçen yaz bolca gezdim bunu düşünerek ohh :)
Yazacak bir şeylerim vardı ama unuttum şimdi ne yazacağımı :/ Genel olarak rutin günler geçirmekteyim işte.. İşe de hala giremedim..Onun sıkıntısını yaşıyorum.Ama kuzucuğum fal baktı güzel şeyler söyledi.Çıkar onun falları iyi bilirim :) Okuyorsan bu yazımı yorum at bebeğim :) Haydi bakalım bekliyorum o falımda çıkan 2 yıldızlı yeri :) Bir de hafta sonu epeydir görüşemediğim arkadaşlarımla görüşeceğim..Onun için de mutluyum.Çok yazdım yeter bu kadar :)) Değişik bir enerji var üzerimde nedensiz neşeli gibiyim.Aman Allah neşemizi bozmasın..Daha güzel günler olsun ki bende eski hallerime tamamen kavuşayım.Bu kış çok sıkıcı,çekilmez bir insan haline geldim.Oysa ki öyle miyim ne kadar da tatlı,şirin,neşeli,eğlenceli bir insanım ben :)) Ahahahaha megolamanlığın da böylesii :)
Off bu yazı çok ciddiyetsiz oldu böyle.Ama samimi oldu ne yapalım..Resim de koymadım boş durdu.Dur ben bir resim bulup koyayım sona :)


You Might Also Like

0 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler