Nankörlük Ediyorum Kabul

Çarşamba, Şubat 27, 2013


Dün gece yine yatağımda uyuma savaşı verirken yine isyan ediyordum hayatımdaki olumsuzluklara.Hiç bir istediğimi elde edemedim diyordum.Sonra aniden düşündüm ki nankörlük ediyordum.Hemde nankörlüğün alasını.Çünkü ben hep derdim ki hayatta istediğim her şeyi elde ettim.Hemde tam kafamda düşündüğüm,tasarladığım gibi oldu her şey.Tabii ki tek şey hariç diye de eklerdim her zaman.O da istediğim mesleğe sahip olamamak.İşte belki de bu yüzdendi benim onu hala kabul edemeyişim ve bu konu yüzünden hala üzülmem.Çünkü,ben o hariç istediklerimi hep elde etmiştim.
Tamam kabul hiç bir şey kolay olmadı hayatımda,Ya da önüme tepsilerle sunulmadı,şans bir anda bende olup da istediğim önüme düşmedi.Ben hep mücadeleyle elde eden taraf oldum ve bundan her zaman gurur duydum.Daha da sevdim böylesini..
Fakat,son dönem mücadele etmeme rağmen karşılığını alamadığım şeyler oldu.Bir de bunlar benim hayatımdaki en önemli şeyler olunca.Dediğim gibi şans da bana pek uğramadığı için böyle bunalımlara girdim.Bak işte yaptığım en büyük hatalardan bu da.Ne demek şans bana uğramıyor.Böyle diye diye bunu çağırmaya başladım kendime.Şanssızım demek yok bundan böyle.Aldığım en radikal karar bu.
Ben çok şanslı bir insan olduğumdan dolayı,bu bekleyişlerim çok güzel bir şeye sebep olmak için tahminimce.Çünkü, şans bana uğrayacak vee her şey istediğim gibi olacak.Tam da kafamda kurduğum/hayal ettiğim gibi.
Bunalıma girmek,hayattan bıkmak,üzülmek..Bunlar yook artık.Hele ağlamak hiiiçç yok.Her şey öylesine güzel olacak ki,bu zamanları unutturacak.
He bir de bir şey yolunda değilse demek ki Allah'ın bir bildiği var ve hayırlı olan o.Bu da son düşüncelerimden.
Çok sevdiğim bir söz var ki tam da bu zamanlar klavuz olacak; 

 ''Hayatım tersine döndü diye üzülme sakın,Tersinin düzünden daha iyi olmadığını nereden biliyorsun''

You Might Also Like

4 yorum

  1. umutlarin umutsuzluklarinin hep bir adim onunde olsun ki hayata daha guzel baglanasin....sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar guzel bır dılek bu boyle:) Cok tesekkur ederımm :))

      Sil
  2. Bazen gerçekten insan derin bir karamsarlığa düşüyor ve hayatındaki olumlu şeyler için şükretmeyi unutuyor. Ama görüyorum ki sen durumun farkına varmışsın ve silkinmişsin. Senin şansa ihtiyazın yok ki.. Sen zaten güçlüsün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)Daha da güç verdi sözleriniz :)

      Sil

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler