Keman Sesi Ve Farid Farjad

Cuma, Şubat 01, 2013

Keman sesine aşık bir insanım..Beni alıp alıp başka başka diyarlara götürür.Zaman zaman tüylerimi diken diken eder,zaman zaman ise mutluluğuma mutluluk katar adeta.Öylesine bayılıyorum..
Sanata merakı olan bir insanım.Yağlı boya resimle uğraşıyorum.Ve resim yaparken son ses açarım keman sesini.Öyle moda girer,kendimden geçerim.Resim yapıyorum dedim merak edenler için resimlerimi burada paylaşmıştım.
Müziğe karşı yeteneğim olmadığını düşünüyorum.Öyle çok isterdim ki keman çalabilmeyi.Hatta bunu bile bile denemeyi de düşünmüyor değilim :)
Size dinlemekten keyif aldığım bir keman virtüözünden bahsetmek istiyorum.Farid Farjad nam-ı diğer 'kemanı ağlatan adam'.Gerçekten de ağlatıyor adeta.Dinlemeye değer.



Aslen İranlı olan ve 8 yaşından beri keman çalan bir müzisyen.Aslen İranlı fakat İran İslam Devrimi öncesinde ülkesinden ayrılarak ABD'ye gitmiş ve ABD vatandaşı olmuştur.Kendisi hakkında daha çok bilgi edinmek isteyen olursa  sizi buraya alalım :)
Ben size müziklerinden  güzel örnekler vermek istiyorum ve eminim ki bir çoğunu işittiniz.Türkiye'ye de sempatisi olan bir müzisyen olduğunu söylemeden de geçmemeliyim.
İşte en çok sevdiklerimden;

Farid Farjad-Ayrılık


Farid Farjad-Keman Ağlıyor



Farid Farjad-Fikrimin İnce Gülü


Farid Farjad-İstanbul'un ruhu(soul of İstanbul)


Farid Farjad-Golha


Farid Farjad-Sarı Gelin

Şimdilik paylaşımlarım bu kadar.Kulağınıza gelmiş melodileri paylaşmayı tercih ettim.Dinlemekten çok keyif alıyorum.Umarım sizde alırsınız.Keman sesi bambaşka der başka da bir şey demem :)
Belki bir gün bende bir kaç melodi çıkarabilirim kemanımla,ne dersiniz :)
Keyifle ve sürekli dinlemeler...

You Might Also Like

4 yorum

  1. vayy gerçekten çok iyiymiş :)

    YanıtlaSil
  2. Ruha masaj yapıyor değil mi.
    O değil de , "Farid Farjad-Keman Ağlıyor" adlı video benim bilgisayarımda da kayıtlı , herhangi bir yazımı yazarken o müzik eşliğinde dinliyorum :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.Çok başka bir şey ya.Benimde en çok sevdiklerimden keman ağlıyor.

      Sil

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler