Bugüne Yakışan

Pazar, Şubat 03, 2013

Bugün güne sabah değil,öğleden sonra başladım.Çünkü dünü gece değil,bu sabah tamamladım.Uyandığımda tipik pazar sıkıcılığı yoktu havada.Masmaviydi gökyüzü.Güneş vardı,ısıtıyordu adeta hissediyordum.
Dedim içimden bugüne boğazda bir kahvaltı yakışırdı,değil mi ? Hatta sadece içimden geçirmekle kalmayıp,tweet attım bir de üstelik.Öyle yakıştırmışım düşün :)


Dün geceyi aklımda hiç olmayan bir arkadaşla geçirdik.Sürpriz gibiydi bize :) Sohbet,muhabbet,İstanbul turu derken sabah 5,30'da eve girebildik ancak.İzmir'den gelmişti misafirimiz.Bu yaz beraber geçirdiğimiz Ayvalık tatili,İzmir'in güzelliği derken sohbetin de sonu gelmedi.Çok da keyifliydi :)
Ee günü sabah tamamlayınca benim bugün kursa gitme planları da yalan oldu diyebiliriz.Daha ilk haftadan da ekmiş oldum bravo bana değil mi :) Vicdan azabım da hala devam etmiyor desem yalan olur yani.
Bende saat bu saat olmuş hala pijamalar üzerimde boş boş oturuyorum evde.Halbuki boğazda bir kahvaltı yapsam,ardından keyifle içilen türk kahvesi.Sonra güzel bir yürüyüş..Ohh mis gibi değil mi?Bugüne yakışan bence bu olmalıydı.
Neyse son günlerim hareketli ve dolu geçiyor ya bugün de bana mola olmuş oldu.Son zamanlardaki melankolik hallerimden çıktım çok şükür.Eski ben geri döndü,tabi biraz daha akıllanmış öğreneceğini öğrenmiş olarak.Şimdi takmıyorum hiç kimseyi,hiç bir şeyi.Anı yaşıyorum,plan yapmak istemiyorum ve yapmıyorum.
Ohh mis gibi hayat :) Her şey yavaş yavaş yoluna da girecek buna da inancım sonsuz.Yaşamayı,eğlenmeyi,gezmeyi seven bir insan olarak.Kendime zindan ettiğim günlerin acısını çıkartmaya başladım bile :) 
O halde bu sefer bir bencillik yapıp,bana gelsin tüm güzellikler diyorum :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. Bazen böyle güzel günlere dinlenmek de yakışır, olsun varsın bugün de öyle geçsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende bugunu o gunlerden ılan ettım :)

      Sil

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler