Biri 2013 Mü Dedi ?

Cuma, Ocak 04, 2013



 Yılbaşı postunu yazmayı ertelemek zorunda kaldım.Çünkü,yeni yıl bize ailecek hastalık getirdi.Yataklardan çıkamaz olduk.Olsun varsın tek hastalık bu öksürüklerle kalsın değil mi :)
 Geç olmasına rağmen ben yine de bu postu yazmadan duramadım.İşin kolayına mı kaçtım yoksa daha çok mu uğraştım bilmiyorum ama tek tek resim yüklemek yerine kolaj yapmayı tercih ettim.toplu bir bakış olsun diye :)
 Yılbaşı benim önem verdiğim günlerdendir.Bana göre çok mutlu ve güzel geçmeli.Fakat bu sene hiç anlam yüklemedim ben yılbaşı gecesine.Büyük beklentilere girmedim ilk kez bu sene.Sadece dileklerimi diledim,yeni bir umut bekledim.
  Beklentilere girmedim belki ama yine de odamı yılbaşı konseptinden de mahrum bırakmadım tabii ki :)Yılbaşı ağacımı süslediğimde burada paylamıştım.Bir de evin kapısına kendim yılbaşı konseptli kapı süsü yapmıştım.Ona bakmak için de buraya tıklamanız yeterli :)
Çook sevgili arkadaşlarım beni yalnız bırakmadılar o gece.Sağ olsunlar var olsunlar hep :) Önce hep beraber bizim evde yenilen yemeğin ardından,hediyeleşme faslını da tamamladıktan sonra kendimizi Ortaköy sahile atıverdik.İlk kez böylesine plansız bir yılbaşı gecesi geçirdik.Beklentilere girilmediğinden dolayı herkes mutluydu tahminimce.Zaten o an önemli olan  da beraber olmaktı.
Sonuna yetişebildiğimiz Feridun Düzağaç konseri,boğaz,köprü,gangnam style dansı,havai fişek gösterisi derken yeni bir yılı beraber kucakladık..
Hediyelerimi,odamın süslü halini ve daha bir çok şeyin fotoğrafını paylaşmak isterdim.Ama ne yazık ki bunu yapmayı unutmuşum.İçimde kalmadan bu postu da yazabildim ya benden mutlusu yok artık bu gece :)
Son olarak yanımdaki arkadaşlarıma tekrar teşekkür ediyorum varlıklarıyla beni mutlu kıldıkları için.Ve tabi ki o gece ki erkeğimiz kuzenime de :)
Yeni yıl bize neler getirsin dedik ve saymaya başladık biz o gece kadehlerimizle şerefe derken :)
O zaman hayal ettiklerimize,isteyip de hak ettiklerimize ve geçmişin bizden çalıp da geri istediklerimize gelsin..
Mutlu yıllarrr :))



You Might Also Like

4 yorum

  1. Yeni yıl maalesef bize de hapşırık getirdi ama dediğin gibi hastalık sadece öksürüklerle kalsın. Çok geçmiş olsun. Mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle olsun :) Teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun.Mutlu yıllar :))

      Sil
  2. mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler