Başlamak Bitirmenin Yarısıdır

Salı, Ocak 15, 2013


Hani bir söz vardır 'Başlamak bitirmenin yarısıdır' diye.O söze katılanlardan mısınız bilmem ama ben tamamen hemfikirim.Başlamakla kast edilen de fiilen değil aslında.En zor olan şey.Yani 'karar vermek'..
İnsan önce ne istediğini bilmeli,ne istediğine karar vermeli.Nereye gideceğini biliyorsan oraya gitmek zor değildir.Mühim olan nereye varmak istediğini bilebilmektir.
İnsanız çoğu kez kararsızlığa düşer,defalarca yanlış kararlar alır,sonra yanlış yollara sapabiliriz.Var oluş nedenimiz de bu değil mi aslında.Doğruyu bulabilmek.
Son dönemler her konuda çokça kararsızlık yaşadım.Aslında benliğimde hiç barındırmadığım bir durumken kararsızlık.Ben ki hızlı kararlar alır ve sonrasında asla şüpheye düşmezken son ayların bana değişik bir deneyimi oldu bu durumlar.Etken olan bir çok durum söz konusu olabilir tabi ki.Fakat,hayat bir yerde köşeye sıkıştırdığı zaman sizi kararlarınızı daha gerçekçi sorgulayabiliyorsunuz.
Bende ne istediğimi biliyorum artık.Aslında yıllardır bildiğim..En önemli kısmı atlattım.Evet başlamak bitirmenin yarısıydı.Bende yolu yarıladım.Belki de bizde demeliyim aslında.Benden çok biz olabilmenin bir sonucuydu bu aldığım karar.
Zor bir sürecin bizi beklediğini biliyor-görüyor-yaşıyorum.Ama ben,ben gibi davranıp kararlarımın sonuna dek arkasında olmayı bir görev haline getirdim.Hangi zorluk yıldırır bilemiyorum ama kararlı bir insan olarak istediğime sahip çıkacağımı biliyorum.Haydi gelsin hayat o halde tüm çıkmazlarıyla,ben buradayım ve savaşmak için bekliyorum..
Defalarca beni yendiğini sanan hayat mı,yoksa defalarca yenildiğini sandıktan sonra yeniden yükselişe geçen ben mi olacak kazanan..Yaşayıp göreceğiz elbette..

You Might Also Like

0 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler